A hlavně mým cílem je, aby celý proces byl poměrně jednoduchý ...
integrovaný časem do nějaké GUI, protože i když, jak tady někdo psal,
se to může zdát jako jednorázový proces, tak

a) je natolik pracný, že je třeba distribuovat mezi více lidí (teď
nemyslím jen adresní body, ale tahání informací z katastrálních map)
b) informace v katastru se mění (aktualizují), takže čím více bude
proces automatický, tím lepší pro pozdější aktualizace

Přecijen tohle mi přijde snadněji použitelné (i když nechci tvrdit, že
tam to je nějak extra složité - nevím.

Honza