On Tue, Jan 26, 2010 at 08:10:09PM +0100, Lukas Kabrt wrote:
> Moje idea dalsiho postupu je takova, ze vysledky vypoctu (CSV a LOG
> soubory) zpracuju, pripadne opravim data na mistech, kde se vyskytnul
> nejaky error a vysledek umistim nekde na web k dalsimu vyuziti pro
> import adres.
        uz jsem skoro dopracoval svoje davky, ale nastal maly problem.

        v tech cca 80 tile je cca 850 erroru v logach. Mam to nejak
        resit, nebo uz si je zkusis udelat znova sam?

        Vypada to ze tesseract sem tam nejak spadl nebo neco takoveho
        provedl.

        Az dodelam poslednich par tilu, tak to cele nejak uploadtnu a na
        wiki dam odkaz.

                Martin Kupec