Ahoj,

díky za 2. betu, mám k ní pár poznámek:

Už je to výrazně použitelnější, ale stále to má poměrně významné nedostatky:

Spojování budov opravdu spojuje i s nesouvisejícími objekty (typicky adresní
body), jak jsem se bál (někdy naopak zase nespojuje sousedící domy). Já vidím
dvě možná řešení tohoto problému:
Buď stávající funkcionalitu ještě vylepšit - přidat možnost vypnutí (zapnutí)
spojování při zmáčknuté klávese Ctrl, a omezení spojování pouze na domy.
Druhá možnost je udělat nástroj, který spojí vybrané objekty.

První možnost má výhodu, že spojování probíhá automaticky; druhá možnost je
zase univerzálnější a mohla by být časem přidána přímo do JOSM.

Taky mi přijde, že se po přidání trasování na střed čáry trochu zhoršil
výsledek (občas se tam přidají zbytečné body, nebo se v rozích udělají
nesmysly). Trasování navíc často neumisťuje body na středy čar. Taky jsem
zkoušel trasovat již dříve zakreslený kostel sv. Antonína
(http://osm.org/go/0J0wCrtWh--), a moc dobře to nedopadlo - asi je na tak
složitý objekt zjednodušení přílišné.

Další problém je, že stále nefunguje správně přepínání nástrojů. Občas se mi
také stane, že se dokončí trasování, ale výsledek se už neobjeví. Několikrát se
mi stalo, že se nějaká z okolních ulic prodloužila na jeden z bodů nově
trasovaného domu.

> Od: Jan Bilak <jan.bilak....@gmail.com>
> Předmět: Re: [Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map
> Datum: 02.2.2010 02:59:12
>
> ke slučování ...  můžeš zkusit betu 2:
> http://jabi.aspone.cz/osm/TraceServerBeta2.zip
> (nejsou tam asi optimálně nastavené konstanty ... jak vzdálené body
> ještě napojovat apod.)
>

> Možná se to heslo v opensource prosazuje, ale já si nemyslím, že je
> dobré commitovat neupravený kód (i v samotném JOSM chybí na řadě míst
> alespoň základní komentáře apod. ... což dost znesnadňuje práci s
> [...]

Petr Dlouhý
petr.dlo...@email.cz