2) Tracer bych ti doporučil vyzkoušet, protože urychlí práci tak 3x až 4x,
takže při obkreslování většího množství budov je přínos obrovský. Import ale
asi neproběhne, protože je stále nutné výsledek upravovat/opravovat, navíc ne
všude je KM v takovém stavu, aby se dala trasovat.

3) Pouze tagy se hodí pro označení typu "v této ulici byla modrá ale nic
dalšího nevím", tedy pouze dočasné označení kde by relace znamenaly neúměrně
moc práce. Kompletní trasy by bylo dobré značit pomocí relací, protože to má
spoustu výhod a práce navíc se už ztratí.

5) Jestli myslíš ve formátu .osm, tak na [1], ale bohužel bez přilehlých území.

[1] http://download.geofabrik.de/osm/europe/czech_republic.osm.bz2

> Od: CZ_Tibo <cz-t...@seznam.cz>
> Předmět: [Talk-cz] cíle práce a pár dalších dotazů
> Datum: 02.2.2010 20:08:22
> Pár dotazů k probíraným tématům:
>
> 1) Chceme aktivně shánět další mapery, nebo se spokojíme s těmi, kdo přijdou
> díky vlastnímu zájmu?
> - Napadlo mě, že bych se mohl spojit s vyučujícíma na gymplu, kteří v červnu
> mají zeměpisný kurz, a něco o OSM tam předvést. Otázkou je náplň a smysl.
>
> 2) DIBAVOD a cuzk:km - mapovat na vlastní pěst nebo počkat na import?
> - Mluví se o importu DIBAVODU, takže předpokládám, že bude vhodnější počkat a
> [...]

Petr Dlouhý
petr.dlo...@email.cz