Co se tyce importu, teoreticky (pokud to nekdo nerozbil) lze ziskat
vsechny stavajici hranice stazenim relace ceska republika + vsech jejich
potomku. Co se presnosti tyce, pokud ta hranice nema note, ze je
nepresna, tak (alespon v mem pripade) vede presne podle km. Takze pokud
plati predpoklad, ze import bude presnejsi, asi neni problem smaznout
hranice obsahujici note.

Hranice statu by pak bylo vhodno poresit asi tak, ze se veme stavajici
relace hranic CR, najdou se vsechny dalsi relace obsahujici stejne prvky
(= budou to relace hranic nemecka, polska ....) a pak prohazet/pomazat
cleny.