> pouzil jsem http://www.web2net.cz/osm/dibavod/areas_conflict_001.xml.zip a
> namatkou prosel nekolik (cca 20) nahodne vybranych vodnich ploch. Presnost
> je +- stejna jako u tech, ktere jiz v mape jsou, v obou pripadech neodpovida
> zakresleni km. Takze z tohoto pohledu je celkem jedno co se zachova,
> predpokladam ale, ze nektere existujici budou podle km.

*** kontrolovat/kreslit vodni toky/plochy podle katastralni mapy (KM)
zda se mi ponekud nestastne. Katastralni mapa zachycuje prioritne
hranice parcel, jeste bych v ni hledal vodni stavby (jez, hraz).

KM bude s definici brehove linie, nebo vodni plochy bude souviset jen
velmi okrajove. => Radeji bych koukl po ortofotu.

hanoj