Jiri Parkan píše v St 03. 03. 2010 v 13:15 +0100:
> Ahoj,
> podle mě nejlogičtější je možnost 3. Plot tvoří hranici a relace
> zahrady řekne rendereru jak udělat výplň. Relativně snadno se to
> upravuje a nevím o tom že by se to někde renderovalo špatně. Plot
> složený z více částí nevadí, ještě jsem nepotkal plot který by byl
> pojmenován.

Na 3 mi přijde nebezpečné, že plocha může v rendereru nevhodně zdědit
tagy od liniového prvku.

Tady je komplikovanější příklad:
http://osm.org/go/0J0lBd9Zx--

Prostor mezi zdí a Slavínem bych rád doplnil budovou (arkádami
s hrobkami) a dokreslil zdi všude, kde jsou.

Část obvodu Slavína by pak byla sdílená s budovami, část se zdí, část s
plotem. Některé budovy by musely být relací složenou s více na sebe
navazujících linií.

> Něco jiného asi je když třeba les zasahuje k ulici, tam se
> snažím kreslit hranici lesa paralelně kousek vedle. Jak moc je to
> správně nevím, rád se poučím od ostatních.

To asi dává smysl, linie silnice by měla teoreticky vést středem
vozovky, les končí u kraje.

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx