Ahoj,
renderuju mapy ČR s mapnik 0.7.0 a všiml jsem si, že na některých
dlaždicích se nevykreslují některé polygony. Našel jsem tenhle problém
jen na pár místech, tak nevím, co přesně je ten problém (příliš mnoho
bodů, velký multipolygon,...?). Typickým příkladem je [1] a oblast na
západ od Starého Města pod Sněžníkem. Zhruba od zoomu 13 začíná problém,
kdy na některých dlaždicích les není vykreslen. Zajímavé je, že tímto
neduhem trpí jen některé online mapy [2] - OTM SQ i HQ je bez problému,
ale na mod_tile už les chybí, OCM taky bez lesu, oficiální OSM už opět
bez problému.
Tuší někdo, čím je toto způsobenu, resp. jak tento bug odstranit?

[1] http://www.openstreetmap.org/browse/relation/24731
[2]
http://opentrackmap.no-ip.org/?zoom=13&lat=50.16376&lon=16.87516&layers=B00000FFFF

Petr Morávek