Dne St 28. dubna 2010 Radek Bartoň napsal(a):

> Díky moc. Tohle určitě pomůže. Až dořeším ještě nejaké povinnosti, tak se
> na to vrhnu.

času dost :-) - než vyřeším všechny FIXME ... dal jsem si za cíl každý večer
doplnit aspoň jednu značku, ale realita zatím dosti pokulhává (njn, když se
kvůli tomu člověk musí učit syntaxi svg ...)

jinak dobré by bylo u značek, které jsou již v OTM implementovány a někde na
mapě se vyskytují, nalinkovat příslušnou dlaždici jako příklad, a to i v
různých zoomech, pokud se zobrazení liší ... nějací dobrovolníci na vyhledání
příkladů?

K.