zdar a sílu,

může mi prosím někdo vysvětlit význam tourism=alpine_hut?

z popisu nejsem moudrej, podle toho je to normální horská chata, což IMHO
odpovídá tourism=hotel nebo tourism=hostel, dle úrovně, akorát na horách, tak
na co probůh další tag?

zajímalo by mě totiž, jak otagovat útulnu ...

další zajímavej tag je tourism=chalet, což jsem pochopil, že je něco jako
srub, ale jednak mě odrazuje popis "Rent a hut"[1], jaképak pronajímání?, a
jednak "with self-contained cooking facilities"[2], což zdaleka všude není
pravda

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:tourism
[2] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:tourism=chalet

kdybychom si odmysleli to "rent", tak by se to možná dalo napasovat na
klasické severské sruby v parcích v Norsku apod., ale na takové ty přístřechy
s trochou slámy na podlaze či zemljanky k veřejnému použití to určitě nepasuje

mimochodem, jak se taguje zemljanka čili zemlyanka nebo dugout - to jsem taky
nenašel?

K.