Co je to oficiální stanovisko? V projektu jako OSM není nic oficiálního,
jsou to jen lidi. Ale o to více platí, že pokud se něco používá všude
(zde po celém světě), tak by to měl každý dodržovat. Jedinec nezmění
celý svět. Je to jako pravidla morálky, nikde není oficiálně napsáno, co
je to nadávka, přesto to každý ví, i když každý má tu hranici trochu
jinde. Setkával jsem se s tím často na mém webu, kde pořád docházelo k
dohadům ohledně nadávek, když někdo napsal "co je to za kokota" a je to
podle něj normální vyjádření a ten druhý to bral jako nesmírnou urážku.

No ale to jsem jinde. Chci jen říct, že v OSM se garden používá na
botanické zahrady apod., nikde se to nepoužívá na zahrádky u domu. A
měli bychom to respektovat.