Jenže to je ten problém, že changesety pro naši vesnici o 500
obyvatelích jsou často typu "robotická oprava názů vesnic v celém
rakousku" [1], takže i věc stará jen pár dnů už je na několikáté
stránce s historií (navíc tam medle dřív bývalo datum, a teď ne),
která je navíc neskutečně pomalá.
Třeba tenhle konkrétní asi dohledat dokážu, protože to byla moje
editace, ale přiznejme si, kdo z nás podrobně popisuje změny? zvlášť
když dělám najednou větší oblast napíšu třeba "ČB a okolí" ...

[1]
http://www.openstreetmap.org/history?bbox=14.49229%2C48.925727%2C14.497805%2C48.928504

J&D

Ing. Jan Dudík