2010/5/30 hanoj <eha...@gmail.com>:

> *** neslo by to ponekud rozvest?
> Napr. Kdo, z ceho, na co to predelal a ktere jsou ty vzorove okolni
> zeme, jak jste upravili wiki?
> V cem tak spatne NUTS?
>
> zdravi
>
> hanoj

Nekdo kdo udelal import hranic a stvoril prislusne relace, to takto
predelal. Kdo to byl se mi hledat nechce, rozhodne mu dekuji za tu
praci.
Pravdepodobne se rozhodl podle Nemecka, ale to jen hadam.
Ja nic neupravoval, historie je na wiki.

NUTS je spatne v tom ze tvori historicky nesmyslne celky, to si myslim
o hranicich v soucasne Evrope obecne, ale to sem nepatri.

Ja chci mapu, kde budou videt hranice kraje. Mam za to ze upravit
existujici reseni je momentalne nejjednodussi.

--
Michal Grézl
http://walley.org