Ahoj,

nepomohlo by, kdybys imortoval jenom turistické trasy stažené přes XAPI?
Psal si, že používáš data z Geofabriku - data z XAPI mají výhodu, že jsou
maximálně několik minut stará je jich podstatně menší množství.

Turistické a cyklistické trasy pro ČR stahuju pomocí [1], má to 43MB a
stahuje se to cca půl hodinu. Data pro SR by na tom byla dost podobně. Ten
první odkaz stáhne jen relace se správným operátorem, takže by to pro tvé
účely bylo nutné trochu vychytat (např. trasy které nejsou relacemi
stáhneš pomocí [2]).

[1]
http://www.informationfreeway.org/api/0.6/relation[operator=cz:KČT|operator=cz:KCT|operator=cz:kčt|operator=cz:kct|operator=CZ:KCT|operator=CZ:KČT]
[2]