Na http://wms.cuzk.cz/wms.asp jsem musel dát stav před včerejší změnou -
bohužel se ukázalo, že se tam vyskytovaly nějaké problémy pro výstupy větší než
cca 2048 px v jednom směru. Nový způsob publikace vektorů je ale stále na
testovací WMS: http://wms.cuzk.cz/wms-new.asp.
Další v textu...

> Od: hanoj <eha...@gmail.com>
> Předmět: Re: [Talk-cz] nefunkční tracer
> Datum: 14.7.2010 11:12:19
> dat, takže by tam díry být neměly. Pokud ano, prosím o ukázku. Možná mohou být
> problémy s hranicemi parcel pro měřítko nad 1:3000 nebo s vnitřní kresbou -
> tam
> je použita 1 px linie a ta v obecném směru nemůže být spojitá.
> [...]

Nemůže být chyba u klienta (práce s 1px čárou)? Přímý odkaz tak katastrofální
výsledky nedává:
http://wms.cuzk.cz/wms-new.asp?service=WMS&version=1.1.1&request=getmap&layers=RST_KN,dalsi_p_mapy,hranice_parcel,obrazy_parcel,parcelni_cisla&bbox=16.601943250781677,49.192735408162164,16.602670019874896,49.19329226133313&format=image/png&WIDTH=864&HEIGHT=662&SRS=EPSG:4326

> časem (doufám :-) opravena
> *** Ano, neco jsem prehledl, na wms-new.asp je 32, ale na wms.asp je 8.
Zajímavé - na tohle se podívám. Díky za upozornění.

> analog, KM-D, PK, geometráky). To ostatní je spíž záležitostí metadat.
> *** Vypinat a zapinat si vrstvy a zjistovat ktera ze se mi to natahuje
> je ponekud neprakticke.
> *** Pocet uzivatelu, kteri jsou schopni a maji odbornou erudici
> zkoumat metadata z ISKN se limitne blizi nule, resp poctu geodetu,
> kteri tusi, co tam zadavaji.
> Presto informacni vrstva obsahujici text: tady je platna mapa typu SK,
> tady delame digitalizaci a bude hotova za rok, tady je empiricka
> presnost radech 1 dm, tady se porad dokresluje na folie... ma svuj
> [...]
To nepopírám - ale narvat to nějak do grafické informace není zrovna jednoduchá
úloha. Podrobné body mají obecně různou přesnost, každý druh map také (zhruba
řečeno). A existují katastrální území, která mají třeba 4 druhy mapových
podkladů - a to většinou analogových, takže ani neexistuje informace o jejich
hranici ve vektorové podobě. Samotná informace o kladu platných mapových listů
také nic neřeší - mapové listy různých měřítek se mohou překrývat a kresbu
budou mít jen na části listu. Dost informací se dá dostat z
http://katastralnimapy.cuzk.cz, ale je to samostatná aplikace.

> mají maximálně jednodenní zpoždění za stavem katastru (běžně spíš v řádu
> hodin).
> *** Rastry jsou v KM take a dlouho jeste budou.
To ano, ale pro aktualizaci orientační vrstvy nad nimi ("zplatněné geometrické
plány") platí stejná pravidla jako pro DKM.

Zdravím
J.Veselý