> Problém je v tom, že každý to řeší teoreticky, ale já to řeším
> prakticky. Chystám se to zatím udělat tak, že použiju landuse=residental
> a budu ho brát jako hranice obce.
*** asi jsi chtel rict "budu ho brát jako zastavene uzemi obce"
*** to ma samozrejme sve problemy, jak jsem tehdy psal, ale ihned
pausalne to neco resi.

>Routovací algoritmus totiž dává špatné
> výsledky, protože neví, že je v obci a klidně si sviští třeba 80,
> přestože v reálu se tam jede 40.
*** zpravidla se to resi nastavenim nizsi cestovni rychlosti podle
tridy komunikace. Cim nizsi trida lze ocekavat ostrejsi oblouky, vice
prednosti, vice snizenych rychlosti.

Tak mne napadlo kalkulovat rychlost s ohledem na pocet vozidel na
useku (RSD 2005) a podle smerovych (mame skutecne prubehy komunikaci)
i vyskovych oblouku (SRTM) to by byla tresnicka.

*** ja jsem treba vyznacil Brno->HK pres ZdarNS i C.Trebovou a
samotnou Brnenskou aglomeraci pomoci systemu, ktery uziva
traffic_sign=city_limit na vjezdovych bodech, maxspeed na usecich
(vyjimecne i na bodech napr. snizeni rychlosti v krizovatkach) za
predpokladu, ze jinak plati:
highway = 130 km/h
trunk = 130
primary,secondary,tertiary=90
residential = 50
living_street = 20

zase jsem ale nenasel routovadlo, ktere by maxspeed zohlednilo. Do
jiste miry to chapu, nebot pokud nebudu mit maxspeed na vetsine
komunikaci, bude davat algoritmus nespravne vystupy nejen v casove
delce ale i v trase samotne.

> Neroutuje to tak téměř vůbec po
> obchvatech, protože silnice první třídy skrz město mu vyjde líp.
*** no to je jeden z problemu obchvatu, kdyz je modelujeme pro mesta.
Nikomu se po nich nechce jezdit. Ale u nas je to z jineho duvodu.

ha
hanoj