Dne pondělí 23 Srpen 2010 20:53:38 Jiri Klement napsal(a):

> Bylo by mozne v debug vrstve zobrazovat i zrusene stezky? (pro snazsi
> porovnani s ostatnimy mapami). Znacit by se mohly treba pomoci
> abandoned=yes.

Není problém je v debug vrstvě podkreslit. Zatím se takové stezky zobrazují i
v normální vrstvě. Mám přidat i pravidla do této vrstvy, aby se z tama
vyloučily?

Taky mě napdalo podkreslit rozcestníky bez jména a nadmořské výšky, i když ne
všechny rozcestníky se nějak jmenují a ne všude je nadmořská výška uvedena.
Pokud máte nějaké další nápady, co by se mělo v debug vrstvě zobrazovat, sem s
nimi.

Díky.

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: black...@post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: black...@jabber.cz