Ahoj,

z důvodu nedostatku času jsem se k tomu pořádně nedostal. Tady jsou
zdrojáky, kde jsem to nahrubo připravil, ale netestoval jsem to a ani
nezjišťoval, jaká je vlastně nová adresu wms serveru či co jiného se
změnilo. Doufám, že se najde někdo, kdo to dotáhne. Kdyby tam něco
chybělo, dejte vědět ... snad jsem nevzal nějakou starou verzi ...
dělal jsem to dost na rychlo.

http://jabi.aspone.cz/osm/TraceServerBeta7-src.zip

Honza