V JOSM si otevru okno se seznamem relaci (standartne Alt+Shift+R),
dvakrat kliku na relaci, ona se vybere a pak kopirovat a vlozit.
Takhle to jde po jedne relaci.

Dalsi moznosti je vybrat hranice, ktere chci kopirovat, kliknout na
hledat a vyhledat "parent", tim se oznaci relace i s jejimi cleny.

--
Lukas