Hned na začátek se přiznám, že nevím co se má správně psát do
adresy... Když jsem se to před časem snažil dohledat na webu pošty tak
jsem moc neuspěl. Ale s tím členěním je to strašný bordel, protože
č.p. je unikátní v rámci části obce a jméno ulice jestli se nepletu v
rámci obce. Hranice části obce nejsou geografické, ale určeny přímo
množinou adresních bodů. Ve městech se k tomu přidávají městské části,
které můžou obsahovat více části obce, často jen jejich určitý díl,
takže jedna část obce se dělí mezi více městských části. Podobně
zmatené je psč, které je na tomto členění nezávislé a mám takový
pocit, že opět může obsahovat jen určitý díl části obce...
Třeba k nám na vesnici, co máme chalupu, běžně chodí dopisy s adresou
tvaru "{část obce} {č.p.}, pošta {úplně jiná obec}, {psč}", naopak ve
městě jsem neviděl že by tam někdo psal část obce nebo městskou část
(leda že je to nějaká "anektovaná" vesnička na okraji).
Řešení tohodle chaosu v osm bude chtít asi trochu pečlivější rozbor a
přemýšlení než jen otázka, zda dávat is_in nebo addr:city.
Petr

--
Odesláno z mobilního zařízení