Všechny hranice byly importovány podle přehledky hranic katastru. Zběžně
jsem se podíval na hranice Brno-venkov a nikde jsem žádné chyby
nenalezl. Prosím specifikujte blíže, kde konkrétní chyby jsou a podle
čeho to srováváte. Mírné rozdíly můžou být podle katastrální mapy, to
ale asi nemá cenu řešit, protože půjde asi jen o větší "zezubatění" hranice.

Mike