Ahoj!

> Super, už se začínají objevovat nové potoky (např. na Šumavě).
> Koukám, že tam ale je několik problémů:

Jo jo, prosim jeste chvili nesahat.

> 1) Vodní toky, které byli označeny v OSM jako "river" jsou v importu
> jako "stream". Rozlišují nějak importovaná data řeky? Od jaké je to
> velikosti? Bude nutné větší toky přetagovat tak aby vyhovovaly
> hranici uznávané v OSM, tedy přeskočitelnosti?

Bude nutne pretagovat. Vsemu jsem dal stream, protoze IMO potoku bude
vic nez rek; predpokladam ze se to udela pri rucni kontrole duplicit.

> 2) Jak jsou data přesná a stará? Předpokládám, že v naprosté většině
> případů budou data z Dibavodu přesnější, než to co je v OSM. Znamená
> to tedy, že je vhodné smazat původní vodní tok, pokud narazím na
> nějakou duplicitu a do nových pouze doplnit některé tedy (pokud tam
> nebudou)?

Presna vypadaji, stara nevim. Casto asi budou lepsi...

> 3) V importovaných datech se používají zkratky (Hamerský p.), což je
> v OSM obecně nedoporučovaná praktika. Nešlo by názvy toků v
> importovaných datech ještě automaticky doplnit?

To bych kdyztak udelal po importu pres xapi. Hmm... aha, ono to je v
prevazny vetsine jmen. No, u tech co uz se importujou to zmenit
nemuzu, v ty druhy casti bych to asi mohl opravit sed-em. Zkusim.

                                                                Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html