Ahoj,

chtěl jsem nahlásit několik problémů na Tracu k OpenTrackMap, ale zase mi nedošel konfirmační email, tak to napíšu sem:

-Mezi vrstvami není na výběr Osmarender (ti...@home), která jako jediná vykresluje sjezdovky a lyžařské trasy (OpenPisteMap nefunguje). -Nejsou vykreslovány vozíčkářské trasy (tady na diskuzi padl návrh na tagování kct_něco=wheelchair). -Pokud je trasa nesena pomocí waye, která není silnicí, tak se nevykreslí (například na lyžařské trati, nebo pokud je vedena jako spojnice přes náměstí po prázdné wayi).

--
Petr Dlouhý