Zdravím,

najde se někdo se zkušenostmi s renderováním mapových dlaždic v mapniku? Měl
jsem v úmyslu si zkusit vyrendrovat mapy s vlastním stylem. Bezvýsledně jsem
zkoušel rozjet mapnik na Windows 7. Přestože se nekamarádím s Linuxem, rozhodl
jsem se mu dát šanci. Nainstaloval jsem Virtualbox, do něj Ubuntu a do něj
Mapnik. Do databáze jsem nacpal data České republiky a začal renderovat
dlaždice s původním stylem OSM. Po zoom 14 to běželo v pohodě. Od zoomu 15 výše
to začalo dělat problémy. Čas od času při renderování Ubuntu vytuhnou tak, že
je potřeba restartovat virtuální stroj. Pak najdu množství dlaždic o velikosti
0 bajtů, smažu je a spustím renderování znovu. Dlaždice se znovu vykreslí a
problém znova nastene později na jíném místě. Je to dost nepříjemné, protože to
nemá smysl pouštět třeba přes noc. Nevyhodí to žádnou hlášku a tak nemám
potuchy, kde hledat příčinu. Nesetkal se s tím někdo?