meliorace je určitě zajímavá informace ... ale není to ditch (příkop). V
ČR jsou to většinou na zemědělských půdách "trubky v zemi", takže na
povrchu se to moc neprojevuje

jsem pro když ne odstranění, tak předělání atributu. ditch (příkop) je
jasný terénní fenomén (mohu-li to takhle říct), meliorace je něco pod
povrchem, povrchové poměry sice ovlivňující, ale ne zcela zjevné.

samozřejmě, pod pojem "meliorace" se toho vejde hodně, i zmiňovaný
příkop a musí se rozhodovat o každém prvku zvlášť.

jáchym

Jachym Cepicky
e-mail: jachym.cepicky gmail com
PGP Public key: http://les-ejk.cz/pgp/JachymCepicky.pgp