Koukám, že už se to pomalu překresluje. Bohužel názvy potoků jsou stále
renderovány na vodní plochy. Navíc, když jsem prohlížel vodní plochy, narazil
jsem na další chybku. Když je vodní plocha patřičně zahnutá, vykreslí se její
název klidně do lesa (nejspíš težiště). Oba problémy viz:

http://www.openstreetmap.org/?lat=49.91178&lon=17.52637&zoom=17&layers=M

Jakub Rychlý