Ahoj!

> Možná by někoho mohlo zaujmout, že na tradiční pražské šifrovací hře
> Bedna [1] byla letos účastníkům distribuována specializovaná mapa
> vytvořená na základě OpenStreetMap v měřítku 1 : 12 000 (vytištěná na
> formát cca 100×70 cm) s IMHO pěkným stylem (patrně Mapnik, ale

Bednu jsem (do)sel (ho-wa-da) (:-), a jo, tohle me hodne
potesilo. Protoze ta mapa je papirova, pouzitelna, a profesionalne
udelana.

Diky CC-BY-SA mam pravo ji nafotit a hodit na web, k cemuz se doufam
co nejdriv dostanu.
                                                                Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html