Dne 14.7.2011 19:07, Martin Tesar napsal(a):
> [...]
>
> bunkery budou, uz to mam trochu pripravene

>     Kdyz na to narazim, tak to doplnuju, ale ne z wiki, lepsi je to z
>     ofiko zdroje. Wiki obsahuje stara data. Bohuzel ofiko zdroje
>     obsahuji tyhle informace prevazne pro vetsi sidla, u vesnic by to
>     bylo na delsi badani (a mlaceni nakyho ourady po hlave). Ostatne
>     stejne tak by bylo dobry doplnit k obcim identifikatory z tohodle
>     seznamu - pak by se to dalo aktualizovat automaticky scriptem.
>
> Pro ucely renderingu, kde chci rozlisit do kategorii mesta >100 000,
> 100 000-50 000 atp. mi bohate staci stara data, ale jinak to chapu.

Tak to je vpoho, to se da doplnit celkem rychle (nad 50k urcite) -
ostatne sem kvuli renederingu menil typ par mest ktery se pohybujou
ofiko tesne pod hranici 100k, ktera je podle OSM pro "city" (a na wiki
sem taky narazil na pozadavek vetsiho cleneni nez town/city) - jinak
totiz mapnik vybere (nejspis nejak pseudonahodne) nejakou "vesnici",
kterou zobrazi pri malych zoomech misto daleko vetsiho mesta.