hanoj píše v Čt 04. 08. 2011 v 16:01 +0200:
> no kdyz uz jsme u techto uvah, tak obecne u nas a v okolnich statech
> se rozlisuje zpoplatneni dalnic a silnic:
>
> * [1] dalnicni poplatek (ala znamka)
> * [2] vykonove zpoplatneni dalnic a silnic (ala myto)
> * [3] zpoplatneni prujezdu dilcich silnicnich staveb (napr. most, tunel)
>
> Je to tedy hodne komplikovane...

Pokud to bude rozumně otagováno, pak to navigace (např. navit) může
řešit jednoduše:

[1] přepínač mám / nemám a nechci, případně to považovat za speciální
případ [2]. Pokud nelze nic z toho, lze zpoplatněné úseky odfiltrovat
z dat.

[2] nastavím vhodně váhu zpoplatněných úseků, aby mě tam navigace
směrovala jen tehdy, pokud má dojem, že se mi to (podle mnou zvolených
parametrů čas, cena/váha) vyplatí

[3] např. navit umí počítat váhu/cenu na každé křižovatce, takže
zpoplatněný bod může také mít svou váhu

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx