Stříbrné pomezí: napadá mě použití OSMC tagu
osmc:symbol=red:red_round:white_pointer pro kombinované trasy
osmc:symbol=green:green_round:white_pointer pro pěší trasy
osmc:symbol=blue:blue_round:white_pointer pro cyklotrasy
k tomu přidat operator=Jihlava_municipality nebo něco takového

Údolím řeky Ponávky: OSMC neumí vlnovku, nejpodobnější symbol je modrý půlkruh
- osmc:symbol=blue:white:blue_bowl - ale v pravidlech OSMC je uvedeno, že
symbol má vystihovat skutečný vzhled značky, proto se mi tenhle způsob moc
nelíbí. Nejjednodušší bude použít osmc:symbol=blue podle barvy, kterou je trasa
značená, a neřešit popis vzhledu značek. Což by snad šlo použít obecně a
renderovat to třeba jednobarevnou tečkovanou čarou.

CZ_Tibo