Dne 16.8.2011 13:07, Jan Breuer napsal(a):
> Potřeboval bych poradit, jak revertovat celou sadu změn, která je již
> někde hluboko v historii. Mapoval jsem před půl rokem některé části
> Lisabonu a teď jsem si všiml, že jsou nějak smazané. Dokonce jsem
> vypátral i záškodníka, který to provedl v sadě změn 8067480. Mapa se
> od té doby změnila, takže to stejně povede na ruční úpravu. Jen bych
> potřeboval nasměrovat, jak to udělat co nejlépe.

Blbe, onehda sem to zkousel a skoncil sem u rucni upravy ... muzes
zkusit do JOSM je na to plugin reverter nebo tak nejak. Pokud to bude
fungovat spravne, tak by ti u nasledne zmenenych veci mel vygenerovat
konflikty a ty holt budes muset poresit rucne. Variantne si muzes zkusit
nasat svoji sadu zmen pred tim skodicem do samostatny vrstvy a pokusit
se ji vlozit do aktualni (mel by fungovat merge).