čest práci,

lidi, proboha ... mohli byste přestat zanášet do Openstreetmap Shocartí easter
eggs?

konkrétně narazil jsem na problém s turistickým značením -
tuhle jsem v Třebíči u autobusáku koukal, že tam na rozcestníku (TR600) žádná
žlutá do Mastníku není, ačkoliv na té trase máme v mapě žlutou čáru

teď o víkendu jsem měl příležitost se projít za Terůvkama, no a koukám, že tam
vede zelená, houby žlutá ...

navíc od rozcestníku Terůvky (TR555) vede po polňačce na Mastník, nikoliv do
vinglu po mezi k lesu - po tý mezi naopak žádna cesta (už) nevede, jen malá
pěšinka

a na tom rozcestníku, neměl jsem foťák, a moje paměť je chabá, takže za to
100% neručím, ale myslím si že byl rok 2005

v tom roce ještě projekt OSM "čůral do plenek", takže těžko se vymlouvat na
nějaký historický, nezaktualizovaný stav - popravdě, příslušná relace má
modifikaci před rokem (!)

a hádejte, se stavem čeho se tedy barva i průběh trasy shoduje, když ne se
stavem reálným ... ano, otevřu mapy.cz, přepnu na turistickou, a vidím ...

no nic, jdu to smazat (relace 1180862), a kus, který jsem viděl, jdu připojit
k příslušné zelené (relace 1273074; podle http://znacenetrasy.kct.cz/cgi-
bin/zk1p/delka.cgi je to souvislá trasa Moravské Budějovice - Studenec)

K.