Zahlídnul jsem tenhle dotaz a připojuji se k němu...
Územní plám je veřejně přístupný dokument, u nějž je žádoucí aby
proniknul k co nejširímu počtu lidí a ti jej studovali, zevrubně
zkoumali a pracovali s ním. WMS zpracování je dobrým krokem tímto
směrem.

Toliko teorie.

V praxi jde spíše o lokální entuziasmus některých pořizovatelů, kteří
dosud nenaznali o co hůře se pracuje s občanstvem, které je informované
včas, srozumitelně, přesně a zdarma.

Jakkoli je tedy použití takovýchto dat přímo předurčeno ke zpracování v
jakýchkoli občanských projektech, třeba typu osm, nepropadal bych
předčasnému optimismu.  Pokud bych chtěl předjímat jakým směrem se bude
odvíjet protiargumentace "držitelů" těchto dat (aniž bych snad napovídal
něco, na co by dříve nebo později nepřišli sami) půjde zřejmě o toto:

Data z ÚP budou vytržena ze svých podkladů a vykládána jako schopná
samostatné existence.. Tedy něco jako: "Smíte použít finální výstup
zpracovatele, jeho vymezení funkčních ploch, zastavěných území, návrhy
změn v krajině atd., tedy všechno, co do dokumentu přidal urbanista.
ale s podklady nepočítejte." Tím podkladem ale je stejně především
katastr, ten se v osm smí, takže nic hrozného. Zajímavějšími podklady
jsou ale třeba vedení technické infrastruktury, rozvodů, kabelů,
potrubí.. Ty v katastrech nenajdete, disponují jimi pouze správci a ti
si je střeží.  V ÚP se ovšem promítají i do výstupu.. Takže rekl bych,
že zase smíte...
Výslovně ale opakuji, že jde jenom o moje doměnky a předjímání věcí,
které mohou být nakonec jinak.

Ty výše zmíněná konkrétní data jsem nezkoumal, ale co se týče chko a
krajiny, zabrousil bych spíše přímo ke zdroji:
http://geoportal.gov.cz/ArcGIS/services/CENIA/cenia_chranena_uzemi/mapserver/WMSServer
vrstva "Přírodní parky" - jestli to není to, co hledáte..