"Petr Morávek [Xificurk]" napsal(a):
> Zapracoval jsem připomínky a sloučil původní návrh s návrhem hanoje.
> Stránku s popisem importu jsem přesunul na [1] a doplnil odkaz do
> WikiProject Czech Republic/freemap [2].
>
> Prosím tedy o poslední kolo připomínek...
>
> Pokud nebudou vážné námitky, rád bych začal s plošným importem datasetů
> OBCE a COBE. A taky na různých místech wiki upravil popisky pro tag place.
>
> Dobrou noc ;-)
> Petr Morávek aka Xificurk
>
> [1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Users:Xificurk/Import_UIR-ZSJ
> [2] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/freemap

Ahoj,
tak jsem nanečisto projel, jak by vypadal import a z porovnání dat v OSM
vyplynulo, že by se hodilo ještě poladit dva parametry:
1) Hranici mezi village a hamlet výrazně snížit - klidně až na 50 obyvatel.
2) Poladit vzorec pro stanovení samostatných sídel na
39*(obyvatelstvo)^0.39 + 200. Tím spadne více sídel z UIR-ZSJ do
kategorie suburb/neighbourhood, což moc nevadí, protože je možné při
nalezení shody převzít tag place samostatného sídla (hamlet, village,
...) z OSM. Opačně to nejde, protože celý severovýchod je zaplněn
vesnicema označenýma jako suburb.

Jelikož se zdá, že obecně nejsou žádné vážné námitky, zkusím nějaký
menší import, pravděpodobně něco z Pardubického kraje (protože tam to
znám ;-)) a pak se uvidí, co dál...

Petr Morávek aka Xificurk