Ahoy,

Pavel Machek wrote:
> (tato debata necht je verejna)
pardon, nejak jsem prehledl obsah TO/CC policek :D

> Melo by to jit najit v praze, nekde v poznamce bude "nameit".
Data se asi dohledají, mně šlo spíše o zdroj, licenci, průběh importu.

> S CT+ODbL souhlasit nemuzu, uz treba kvuli ty wikipedii. Treba kvuli
> tomu ze jsme zdrojum slibovali konkretni licenci, a s CT uz to nemuzem
> zarucit.
Tomu rozumím a chápu to... Řešení existuje: požádat o převedení
závadných (nebo naopak nezávadných, podle toho co se dohledává snáze)
changesetů na jiný účet a na tom nezávadném odsouhlasit CT+ODbL. Chápu,
že se ti do toho nechce, protože nesouhlasíš se změnou licence a jsi
naštvaný na OSMF, ALE...
V tomto vlákně je řeč o vybraných changesetech (které vypátral hanoj),
které obsahují importy z PD zdrojů! Aniž bych chtěl nějak hanět tvoje
zásluhy, tak u některých částí zmíněných importů jsi byl pouhým
uploaderem, což tě na první pohled staví do pozice člověka držícího
autorská práva na dané příspěveky, ale když by se do toho začlo šťourat,
tak už to tak jednoduché nebude.
Tomáš Kolda už nabídl, že některá data, na kterých pracoval, má a
případně je poskytne k re-importu.
Jediné, o co tě chceme poprosit je, abys kývnul - "jo, tyhle data jsou
ok". Z právního hlediska v tom skutečně nevidím nejmenší problém...
zmizelá (po dokončení přechodu na odbl) data se dají vždycky
re-importovat; nanejvýš tedy dosáhneš toho, že bude zahozena práce
spousty lidí, kteří původní import dále opravovali a vylepšovali.

Petr Morávek aka Xificurk