On nekdo nejak importuje budovy?

Pokud se pamatuju, mluvilo se tu o importu adresnich bodu, coz je
ponekud neco jineho - a ten odkaz odpovida prave adresam. Osobne to teda
delam jinak, za pomoci czech address pluginu, neb mam overeno, ze
adresni body jsou dost casto naprosto mimo, pripadne chybi uplne, takze
by to stejne byla dvoji prace. Vetsinou postupuju tak, ze pouziju tracer
a na nakreslenou budovu rovnou pridam i adresu.

V kazdym pripade, importem do mapy asi nic nezkazis - kazdej by si mel
predem overit jestli tam uz data nejsou, jen to udelej pod nejakym extra
uctem, aby se vedelo, ze jde o import.

Kazdopadne by to pomalu chtelo nejakej tool, kterej by umel najit
budovy, ktere maji uvnitr "cervenou tecku", ale jsou bez adresy (a
idealne to zobrazit jako podklad do JOSM a spol), pripadne najit adresy,
ktere nejsou v mape ... protoze posledni dobou uz narazim i na "starsi"
oblasti, kde je zmapovano, ale mezi tim tam jsou nove budovy ... ktere
se v OSM objevi jen, pokud na to nahodou nekdo narazi.