Dne 27.6.2012 5:05, Jan Bilak napsal(a):
> Ahoj,
>
> koukám, že tu budou i různé rozdíly mezi adresami z registru a z OSM,
> i když v OSM mají v tagu uveden kód adresy registru (tedy mělo by se
> jednat o stejnou adresu a asi import z UIR-ADR):
>
> Pár rozdílů z Prahy (pokud jsem neudělal chybu):
> http://jabi.aspone.cz/osm/temp/praha-rozdily.pdf
>
> Narážím konkrétně na rozdíly v číslech domu, nikoli v poloze.
>
> Poznámka: levá část je z registru, pravá část z OSM, 0 = neuvedeno,
> vzdálenost brát s velkou rezervou, celkově je výstup odporný...
>
> Otázka je, co je správně. Řešit to ručně? Bude toho mnohem více (i z
> [...]

To tam budes muset vyrazit a podivat se ... ;D
Ne, vazne, chyby jsou ve vsech zdrojich, a pokud "preadresujes" neco
trebas tak, ze tam nekdo importoval a ty pres to pustis josm plugin, tak
zjistis, ze ti kazdej zdroj bude tvrdit neco trochu jinyho.

Ohledne reseni - pokud je tam nejaky zasadni rozdil, tak by asi nebylo
od veci stavajici marknout jako fixme a prifarit tam trebas novy bod s
adresou ze zdroje a k tomu pridat trebas note. Nasledne je to na rucni
upravy/opravy. Ale nerad bych opet videl dalsi vodni toky ... ;D Protoze
spravovat neco je 100x vetsi vopruz nez to nakreslit  rucne.