Dne 19.7.2012 19:05, Miroslav Šulc napsal(a):

> v příloze posílám, co je zatím naimportováno. snad to proleze.
>
> jinak vrstva "vše" mi fungovala, ale nezobrazovala se čísla adresních
> bodů. co mi nefungovalo je, že když jsem si v josm přiblížil mapu, tak
> bych čekal, že si josm stáhne nové obrázky, ale buď se tak nestalo,
> nebo mu je můj server nedal, každopádně ta grafika pak vypadala dost
> děsně, a rozhodně by na větším přiblížení mohla být detailnější.
> netušíte někdo, kde by mohl být problém?

Cus, JOSM si pokud vim WMS nezoomuje - jednoduse si sosne dlazdice v
rozliseni pro zoom v jakym vrstvu pridas. Muzes na ni kliknout pravym a
pouzit "zmenit rozliseni". Jinak to by default nabiz jpeg, proto je to
tak desny. Kdyz to ruco prehodis na png, bude vysledek o dost lepsi.

Jinak dle nahodneho nastrelu konstatuji, ze data v JOSM jsou minimalne
na stejne urovni, misty vyznamne lepsi ... coz je tedy (dle meho nazoru)
celkem vostuda (statni spravy samo). Hodnotim samo vysledek, kterej ti z
toho leze - je mozny ze je nekde nejaka chybka, ale pokud to odpovida
datum, tak to teda potes. Ulice na sebe nenavazujou, jsou to jen takovy
halabala cary, budovy odpovidaji stavu "pred sto lety mozna takto" ... a
na toto se vynakladaji stovky milionu...

A pozor, prave se narazil na misto kde samozrejme nesedi ani adresni
body (ostatne KM je ze stejnyho zdroje), takze jak tu nekde vejs nekdo
navrhoval, ze se vsechny smazou a nahradej ... tak osobne jsem teda
velmi vyrazne proti jakymukoli mazani cehokoli, protoze uz z tohodle
nastrelu je zjevny, ze by to nadelalo vic skody nez uzitku.