Tohle mě taky zarazilo, ale třeba osamocené uzly lze zrovna u silnic použít k jejich znovuvytvoření. Pátral jsem po tom a lidi kolem bota říkají, že to ve většíně případů vznikne tak, že ten kdo souhlasil s licencí nakreslil cestu a pak časem někdo kdo nesouhlasil cestu rozdělí na dvě části (např. z důvodů tagování). Vnitřní systém to ovšem dělá tak, že původní cestu zkrátí na jednu z půlek, a druhou půlku "namaluje" znovu již existujícími body. Potíž je že pro tu druhou půlku se tak smaže celá historie, neboť jde o nový objekt a jeho první tvůrce je "nesouhlasič", takže ji jinak celkem sofistikovaný bot prostě musí vymazat (pokud by se historie zachovala, tak by to vrátil do stavu před prvním editem "nesouhlasiče"). No a ty body zůstanou, protože ty maj historii celou.

No čeká nás práce no

Jakub