Dne 25.7.2012 12:20, Petr Stehlik napsal(a):
> je někde RTFM pro mapování MHD? Rozděluju silnici, po které vede desítka
> spojů MHD, ale jen jeden si stěžuje, takže si pořád myslím, že je nějaká
> konkrétní chyba v té lince č.31.

> moc se mi to nelíbí - jakmile jednou začnu ignorovat validátor, můžu v
> mapě časem dělat chyby.
>
> Trochu mi to připomíná radu "neřeš to varování při HTTPS o neplatném
> certifikátu"... taky to normálně/obvykle nevadí, ale učí to špatné
> návyky.
>
> Jestli dokážeš přesně identifikovat, kdy je validátor přehnaně
> [...]

Trebas prave kotrola roli v relacich - validator ti bude rvat na kazdy,
kde jsou prvky bez role. Aby ji mely je sice celkem logickej pozadavek,
ale pro spoustu ruznejch ucelu nenajdes nic pouzitelnyho. Dtto pokud
vim, JOSM aktualne neumoznuje dat gate na way, coz nevim proc, kdyz gate
v podobe bodu sem (v realu) jeste nevidel ... ;D. Rucne to tak samo
udelat lze.

Vis, pokud by existoval zpusob, ja to vyresit, nebudu ti psat neres to
... nehlede na to, ze uzasna zmena licence stejne rozbila mapu bnaprosto
dokonale, takze nejaka dalsi chyba sem nebo tam to vubec nevytrhne.