Kdyz uz jsme u tech zmen, co si myslite o tej ceste 49
http://www.openstreetmap.org/?lat=49.20233&lon=17.55873&zoom=16&layers=M
Jsou tam oddelene smery a 4 pruhy takze by to podle tejto tabulky
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/roads_tagging#Basic_view_on_the_class_of_ways
melo byt jako trunk, ale vzhledem k tomu, ze to je takovy kusek, skoro
za mestem a jeste semafor mam sto chuti tam mrdnout primary, mozem se
ridit napsanymi pouckami, nebo pouzit zdravy rozum :D