> Postupně procházím i už svá zpracovaná místa, ještě je přehlížím a mažu
> body v
> Inspektoru, aby bylo jasno, kde je hotovo.
>
> Ale ještě mám dva dotazy:
>
>  - Smazat jdou pouze červené body, žluté (oranžové) značící úpravu nijak
> nejdou?
>    Často je právě v nich přerušeno a po opravě nevím jak dát najevo, že je
> čisto.

Žluté by se měly odstranit samy jakmile někdo dotčený prvek změní
(předpokládá se, že ho tím opravil). Změna se neprojeví hned, nevím jak
často se Inspector aktualizuje, tuším že 1x denně.

>  - Jde nějak vymazat víc bodů najednou? Každý smazaný uzel musím jeden po
> druhém
> ručně vyhodit z Inspektora, dost to zdržuje. Jde to nějak urychlit?

To pravděpodobně nejde, alespoň jsem nepřišel na to jak. Můžeš zkusit
napsat autorovi jestli by takovou funkci nedoplnil.

TT