Dne 2.8.2012 16:34, LM_1 napsal(a):
> O jakých chybách se tady bavíme? V Brně bylo spostu adresních bodů
> pěkně vyplněných, ale posunutých o třy čtyři domy vedle. Pro navigaci
> lepší než nic, ale pro opravy celkem peklo (navíc oproti prázdnotě
> hledání původního bodu).
> LM

To je presne o cem se bavime, ze se tam naimportuje hromada dat, ktery
nikdy nikdo neopravi - naprosto totez jako aktualne zmena licence, to
nikdy nikdo neopravi, protoze se to nijak rozumne opravit neda. je totiz
daleko jednodussi mapovat prazdny misto nez opravovat ho. A neni to samo
jen posun, chyb tam bude IMO celkem hromada (sak je to registr ala CR).

Takze ja sem radsi pro poloprazdnou, ale spravnou mapu, nez pro mapu
stejne blbou, jako vsechny ostatni.