Dne 6.8.2012 08:05, hanoj napsal(a):
> *** jakým způsobem budeme pracovat s OSM addr, které jsou vloženy v
> polygonech budov(building=yes)? Převedeme tyto addr informace před
> prací bota na z polygonu body (centroindy polygonů) ?

dobře že se o nich zmiňuješ, na ně jsem úplně zapomněl. upravím bota
tak, aby načítal i adresy z budov. následně při aktualizaci by pak bot
údaje o adrese z budovy mohl smazat a vytvořil by nový adresní bod.

> *** na prvni pohled mi neni zrejme co je cilem parovani, ale v k.u.
> Tuřany, k.u. Chrlice je běžná vzdálenost bodů addr v OSM (import z
> UIR-ADR) vůči WMS CUZK:KM 10 až 30 metrů,

cílem párování je zjistit, který bod z osm odpovídá kterému bodu z
rúian. na základě toho pak může dojít ze strany bota k aktualizaci již
existujícího bodu místo odstranění jednoho a vytvoření druhého, takže
dojde k zachování historie. neumím přepočítávat vzdálenost ze stupňů na
metry, ale odhadem ten limit 0.005 bude asi tak 500m. ono když bota
pustím na malém území, tak tenhle parametr nehraje roli, ale když bych
ho pustil na celé čr, tak se potřebuju vyhnout tomu, aby mi pároval mezi
sebou body z opačných krajů republiky jako shodné (vzhledem k tomu, že u
některých adresních bodů v osm chybí addr:city, tak je to možné). takhle
bot spáruje jen body, které jsou v od sebe vzdálené maximálně 500m. (v
příkladu, který jsem uváděl v prvním mailu, je maximální vzdálenost dvou
spárovaných bodů cca 100m.)
> h.
> hanoj
ff