Zdravím,
mám dotaz ohledně KeepRight. Podle tohoto opravuji mapy, často vidím, že autoři
nespojují cesty které vytvářejí, tedy že bod končí kousek od cesty, od které
měl
být napojen.

Pro zobrazení mapy to nevadí, většinou to vůbec není vidět, ale pro navigační
software je to konec. Bohužel koukám, že hodně přispěvovatelů si nedává na toto
pozor.

Což není ale hlavní gro, na co jsem se chtěl zeptat. Jak to řešit s
"překřížením
bez křižovatky"? Těch je na mapě neuvěřitelně moc, většinou u importu dibavodu.
Jak o řešit?

Ignorovat a vypnout zobrazení? Někde jdou nakreslit mosty, které tam
jsou, jinde se jedná o podzemní tok. Jak to řešit, zda vůbec nějak?