> Určitě, ukaž, zajímá mě to. Já si tenkrát dělal porovnání současného záznamu
> Mediateku na 5 Hz s
> Kalmanem a Sirfu na 1 Hz vestavěného v HP RX5910 a ten Mediatek vypadal
> definitivně lépe.

Takze 2 rychle priklady:
- Kalmanovske filtrovani - priklad ze Zamilce, Holux M-1000C (MTK3329),
  10Hz na kole; Kalamnuv filtr udelan NMEAprocessorem (predtim zkonvertovano
  do GPX GPSBabelem, protoze na tom puvodnim NMEA logu ten NMEAprocesor
  padal):
  http://arwen.ics.muni.cz/~hopet/tmp/osm-cz/kalman.zip
- Holux M-1000C (MTK3329) vs. Garmin 60CSx (Sirf3); nevybiral jsem nic
  specialniho, vzal jsem log ze vcerejsi kratke vyjizdky na kole
  http://arwen.ics.muni.cz/~hopet/tmp/osm-cz/60CSx_vs_Holux.zip
  Znacna cast te trasy (nikoli cela) je projeta tam i zpet, takze je pekne
videt,
  i jak moc to lita mezi prujezdy.

Petr