Cus,

Zadny zasadni chyby tam nemas, u kostela ti chybi urceni nabozenstvi (=
renederuje se ctverecek, misto krizku/hvezdy/...) + to nevypada, ze by
ta cesta v centru byla chodnikem (taguje se "fyzicka" realita).
Nejsem si taky zcela jistej tim, zda je vhodny tagovat jako rezidental
statek(spis to teda vypada jako autovrakoviste) + tam duplikovat nazev
obce, pocet obyvatel ... jop, propoj tu polnacku co mas privedenou k
tomu statku pres nej na tu pristupovou cestu - jinak je to nenavigovatelny.

Do zdi kolem kostela bys mel oznacit kde to ma branku (bezne se dela tak
ze tam pripojis cestu a otagujes ten bod) + mozna pridat area tagovani
hrbitova.