Můžete taky napsat do Komunity na Google+
https://plus.google.com/u/0/communities/111981115616957848548
Ale jak zde již bylo zmíněno, určitě je dobré sepsat pár věcí do wiki, aby
případná zájemci věděli co mají vlastně dělat. Nemusíte se omezovat jen na
hlavní město :) Nedávno proběhlá akce #opc2012 ukázala, že komunita je
ochotná pomáhat.
Přeju hodně zdaru !