Importy se delaji pod extra uctem predevsim proto, kdyby nastal nejaky
problem - at uz technickeho nebo politickeho razu - aby bylo mozne
import snadno identifikovat.

Import pomoci JOSM sice delat lze, ale je treba si minimalne pri uploadu
nastavit rozdeleni na mensi casti - vic nez 5k zmen uz trva doslova
giganticky dlouho, a kdyz to zbuchne ... Variantne je dobry nezavirach
changeset dokud to tam neni vse (= je mozne uploadovat i nekolikrat do
stejneho).