Dne 17.3.2013 12:04, Michal Tauchman napsal(a):
> Ahoj,
> když si člověk otevře KeepRight, rozsvítí se enormní množství červených
> blesků -
> překřížení bez křižovatky. Na malém kousku mapy jsou jich i desítky.
>
> Má se s tím něco dělat, nebo to nemá význam? Většinou to tvoří křížení
> silnic a vodních toků importovaných z Dibavodu. Doteď jsem to nechal skrýt
> a opravoval zásadnější záležitosti (redundantní body, omylem nespojené cesty).

Krizeni je o tom, ze ten potok tece nejakou trubkou nebo je na silnici
most => je treba ten potok(jeho cast) pod tu silnici dat jako tunel +
layer -1, variantne silnici dat jako most a dat layer 1. Je to samo
spousta prace. Kdyz das celej potok layer -1, tak ti to sice nebude
hlasit chybu, ale zase to neni dobre z hlediska mapovani.

> A ještě druhá věc, občas se objeví blesk typu:
>
> Content of the URL
> (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/EEA:Nationally_designated_areas_import)
>  did not contain these keywords: (PP Novopacký
> vodopád✔Novopackývodopád✔Novopack'yvodop'ad)
Mas nejakej sample na mape?